niedziela, 10 marca 2013

7. Wielka Brytania - Norfolk



Państwo: Wielka Brytania
Dystans: 1244 km
Czas podróżowania: 9 dni


Witam wszystkich bardzo serdecznie! Pewnie większość osób już zapomniała o tym blogu. ;) Ja jednak o nim nie zapomniałam i postanowiłam zabić mojego lenia. Zbrodnia się opłaciła, notka została napisana, a ja bez poczucia winy o porzuceniu będę mogła spokojnie położyć się spać.
Może jednak powrócę do sedna :] Pocztówkę wyjęłam ze skrzynki dosyć dawno, bo pod koniec sierpnia. Jest to jak na razie moja jedyna z Wielkiej Brytanii oraz jedyna jaką dostałam za pomocą aplikacji Samsunga - Touchnote. Przysłała mi ją Sara z miasta Norfolk we wschodniej Anglii. Pocztówka przedstawia jej dzieci - trzeba przyznać, że są słodkie :) Cała rodzina wybrała się wtedy na piknik, nieopodal Rendlesham Forest. Sara poleciła mi także plażę w Southwold; charakteryzuje się ona kolorowymi domkami usytuowanymi na wydmach. Trzeba przyznać, robi wrażenie.

Pocztówka Touchnote jest całkiem ciekawa, jednak osobiście wolę tradycyjne, własnoręcznie zapisane z krzywo naklejonym znaczkiem. Chyba nawet o to chodzi w Postcrossingu? Mam nadzieję (a pamiętajmy, że nadzieja matką głupich ;) iż kolejna notka ukaże się niedługo, a tymczasem mam pytanie dla osób zanjących się na prawie:
     Jaka kara grozi za leniobójstwo?
Mam bowiem jeszcze ochotę pozabijać parę leni, ale to w końcu czyn w obronie własnej! W razie czego proszę, bądźcie ze mną na sali sądowej, gdyby zaszła taka potrzeba ;) 

Thank you, Sara! See you soon ;)

PS. Nie zapomnijcie o ankiecie na górze po prawej :p

2 komentarze:

  1. Byłam tam, byłam :D I mam śliczne pocztówki stamtąd :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Do you understand there's a 12 word phrase you can communicate to your crush... that will trigger deep emotions of love and impulsive attractiveness for you buried inside his chest?

    That's because hidden in these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's impulse to love, treasure and guard you with his entire heart...

    ====> 12 Words Will Fuel A Man's Love Instinct

    This impulse is so hardwired into a man's genetics that it will make him work harder than ever before to build your relationship stronger.

    In fact, triggering this influential impulse is absolutely essential to getting the best ever relationship with your man that once you send your man a "Secret Signal"...

    ...You'll instantly notice him expose his mind and heart to you in such a way he never expressed before and he will identify you as the one and only woman in the universe who has ever truly interested him.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :)