sobota, 3 listopada 2012

6. Mołdawia - Bielce

 


Państwo: Mołdawia
Dystans: 719
Czas podróżowania: 5 dni


Kolejna notka bez miesięcznej przerwy - jest nieźle! Przez ostatnie pół godziny wpatrywałam się w wyżej przedstawioną pocztówkę. Nie wiem, może potrzebuję okularów? Strasznie ciężko rozszyfrowywało mi się litery. Wklepując je (w końcu!) do tłumacza spodziewałam się wielu rzeczy, a końcowy wynik naprawdę mnie zaskoczył :D Chcecie wiedzieć, co jest napisane na tej pocztówce? Cóż, tego... musicie dowiedzieć się sami. Powiedzmy, mini konkurs. Jeżeli macie swoje propozycje, wpisujcie je w komentarzach. I nie, wcale nie chcę nabić sobie statystyki, i nie, wcale nie chcę wiedzieć czy tylko mój wzrok jest tak słaby i czy z tego powodu muszę udać się do okulisty! Jak dobrze, że nie widać teraz moich oczu, chociaż... czy te oczy mogą kłamać?

Kartka, jak napisałam wcześniej, przyleciała do mnie z Mołdawii od Igora. Jaka była moja przeogromna radość, gdy zobaczyłam, że oto z tego kraju mnie wylosowano. Wiadomo, M o ł d a w i a - brzmi egzotycznie :D Obrazek bardzo ładny, nastrojowy, aż chce się czekać ponownie na śnieg! Szkoda tylko, że wiadomość z tyłu krótka, acz treściwa: Muse is cool! I wszystko jasne :)
  Mulțumesc, Igor! vezi tu ;)


Edit Claudia miałaś rację! Zdanie brzmi: Z okazji urodzin, Wszystkiego najlepszego, czy coś w ten deseń. Masz u mnie pocztówkę! :D Asia na szczęście, nie dostałam żadnej wiadomości, że jestem ładna :p

8 komentarzy:

  1. Wg mnie tutaj jest napisane La multi ani - Z okazji urodzin :)
    Pozdrawiam, Klaudia (0Claudia) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi sie wydaje, ze napisal, ze sie mu podobasz albo ze jestes ladna - cos w ten desen :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy obrazek, lubię "zimowe" kartki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałam podziękować, bo dzięki tobie dowiedziałam się, że istnieją blogi postcrossingowe!
    sama wysłałam kilka pocztówek i jak na razie dostałam jedną i może w przyszłości też taki blog mi się uda założyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi to słyszeć! :) koniecznie mnie poinformuj, jeśli założysz bloga :D

      Usuń
  5. Do you understand there is a 12 word sentence you can communicate to your partner... that will trigger deep feelings of love and instinctual attractiveness to you deep inside his heart?

    That's because hidden in these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's impulse to love, idolize and look after you with his entire heart...

    12 Words Will Fuel A Man's Love Impulse

    This impulse is so hardwired into a man's mind that it will make him work harder than before to do his best at looking after your relationship.

    Matter-of-fact, fueling this influential impulse is absolutely mandatory to achieving the best ever relationship with your man that the second you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You will immediately find him expose his mind and heart to you in a way he never expressed before and he'll identify you as the one and only woman in the world who has ever truly fascinated him.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :)